Her finner du svar på noen av våre mest vanligste spørsmål som omhandler fakturering

Fakturaspørsmål

Hvor sender jeg faktura?

Faktura sendes som EHF på vårt organisasjonsnummer 913155637.

Sender du faktura på mail, benytt følgende mailadresse:  507928037890423@voucher.24sevenoffice.com

Eventuelle andre henvendelser og betalingspåminnelser sendes til: post@oseb.no.

Hvordan skal fakturaene merkes?

Fakturaene skal merkes med bestillers fulle navn og prosjekt nummer. Forfall skal være satt til minimum 30 dager. Faktura dato skal være som avtalt, eller den siste i måneden.

Hva skal fakturaen inneholde ved a-konto fakturering?​

Ved a-konto fakturering skal fakturaene inneholde kontraktsum. Hva som er fakturert så langt i prosjektet. Hva fakturabeløpet er. Det skal legges ved en betalingsplan.

Jeg skal fakturere OSEB for timearbeider?

Faktura skal sendes fortløpende for foregående ukes arbeider.
Som entreprenør krever OSEB at fakturaen skal inneholde timelister signert av ansvarlig person hos OSEB.

Jeg skal fakturere varer jeg har brukt i arbeid for OSEB?

Fakturaen skal inneholde usladdet originalt vedlegg fra vareleverandør.
Eventuelt påslag på varer skal tydelig fremkomme på fakturaen

Hva er kontonummeret til OSEB?

Vårt kontonummer er 1503.43.50911

Forfall minimum 30 dager

Forfall skal være satt til minimum 30 dager. Faktura dato skal være som avtalt, eller den siste i måneden.

LURER DU PÅ NOE?

Ta kontakt med oss for en uforpliktende prat.

Vi behandler din henvendelse fortløpende.

Kundeservice er åpent mandag-fredag 07.00-15.00

Telefon: 22 12 00 52